Fizetett hirdetésben kéri a vidékieket a közmédia, hogy küldjenek képeket a “lepusztuló Budapestről”

Ország

Lesz még ennél cifrább is az áprilisi választásokig.

A Hirado.hu először felhívást jelentetett meg, amelyben arra kérték az olvasóikat, küldjenek képeket a pusztuló Budapestről; majd kedden a beérkezett anyagból lehoztak egy összeállítást, amelyben szemét és dugóban álló autók mellett szerencsétlen élethelyzetben levő embertársainkról szerepelnek fotók – vette észre a Telex.hu.

Az eredeti felhívást egyébként („Káosz, szenny, dugók – Küldjön fotót a lepusztuló Budapestről!”) a Facebookon szponzorált posztban is futtatta a közmédia, az Ad Library adatai szerint 60-70 ezer forintot költöttek rá, és 70-80 ezer felhasználót érhettek el vele (a potenciális elérés 1 millió fő volt). Bár a cikk Budapestről szól, a hirdetést 66 százalékban vidéki közönségre lőtték be, életkor szerint pedig főként az 55 év felettieket célozták.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük