Változik a debreceni polgármesteri hivatal ügyfélfogadási rendje

Helyi hírek

A járványügyi veszélyhelyzet idején Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának ügyfélfogadási rendje a járvány elleni eredményes védekezés elősegítése érdekében 2020. november 17-től – keddtől – a következő:

A Régi Városháza (Piac utca 20.) épületében nincs ügyfélfogadás.

Az Új Városháza (Kálvin tér 11.) földszinti ügyfélszolgálatára ügyintézés céljából kizárólag azok az ügyfelek léphetnek be, akiknek személyes megjelenését jogszabály vagy a polgármesteri hivatal egyedi döntése kötelezővé teszi.

Ilyen személyes megjelenést igénylő ügyekben az ügyfélfogadás hétfőn, kedden, szerdán és pénteken 8.00 és 12.00 óra között, csütörtökön 13.00 és 17.00 óra között, kizárólag előzetes időpontfoglalás (telefonon, interneten) alapján lehetséges.

Az épületbe történő belépéskor kötelező a testhőmérséklet-mérés. Az ügyintézés során az ügyfeleknek a szociális távolságtartás mellett kötelező az orrot és szájat egyaránt eltakaró maszk viselése.

A személyes megjelenést nem igénylő ügyek esetében az ügyfelek munkaidőben elektronikusan és telefonon tudják tartani a kapcsolatot az adott szakosztály ügyintézőjével.

A hivatal számára iratokat postai úton továbbra is lehet küldeni, valamint az Új Városháza (4026 Debrecen, Kálvin tér 11.) Vár utcai és a Régi Városháza (4024 Piac utca 20.) Piac utcai bejáratánál kihelyezett „Papíralapú ügyféli beadványok” feliratú iratgyűjtő ládákban is el lehet helyezni – olvasható az önkormányzat közleményében.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük