A Springfield visszatér a gyökereihez: ismét megjelenik az ikonikus fa logó

Gazdaság
A szimbólum az idő múlásával is fennmaradó értékeket és a minőségi termékeket reprezentálja

A spanyol hétköznapi viselet márka visszahozza az ikonikus fa logóját, ezzel is szemléltetve, hogy visszatér a gyökereihez. A természet, az erő és a kitartás szimbóluma az 1988-ban alapított brand értékeire reflektál, valamint arra, miként maradt fent az évek során úgy, hogy közben alkalmazkodott a 2020-as év alapvető pilléreihez. Az idei tavaszi-nyári kollekcióival kezdve a logó minden Springfield megjelölésen szerepelni fog.

A Springfield, amely minőségű ruhát kínál a férfiaknak és nőknek egyaránt, napjainkban már globálisan elterjedt: több mint 70 országban elérhetőek üzletei és online platformja.

A márka

  • hiteles – ikonikus ruhadarabjainak funkcionalitása révén a minőséget széles körben elérhetővé teszi;
  • inkluzív – a termékek nem egy konkrét stílushoz kapcsolódnak, sokkal inkább lehetőséget nyújt arra a fogyasztóknak, hogy kifejezzék magukat;
  • aktív – több mint 2 millió social media követőjével és 10 millió Springfield klubtagjával törekszik társadalmi és kulturális hatás elérésére;
  • természetes – a fogyasztók szükségleteit és a természetes viselkedését alapul véve igyekszik egy őszinte társadalmi-környezeti felelősségvállalás irányába haladni.

Ezek az értékek mind beleépülnek a Springfield idei kampányaiba, kiemelve a brand visszatérését a gyökereihez, kezdve a fenntartható, RECONSIDER vonalával, amely 2020-ban 5,5 millió természetes és újrahasznosított anyagszálakból készített ruhadarabot foglal magába. A vállalásnak emellett része a H2O program, amely víz- és energiatakarékosságra fókuszál, valamint lézer- és ózontechnológiát használnak a farmerek befejezési folyamataihoz. Továbbá, a divatmárka vászon alapú kollekciója természetes szövetekből készül, amely kombinálja a tradicionális értékeket és tapasztalatokat. Végül, ismét megjelenik a Springfield pólóing és ruha választéka, amely folyamatosan megújított, kortárs ruhadarabokat kínál.

Ezek a kezdeményezések, amelyet a Springfield támogatni fog a 2020-as tavaszi-nyári időszakban. A kategóriákat kiegészítjük digitális profilokkal, amelyek kapcsolódnak az egyes termékekhez és koncepciókhoz. Továbbá, nagykövetként dolgozunk a márka partnereivel, hogy a 100%-os digitális stratégiát minőségi kreatív tartalommal erősítsük” – mondta Rosario Treviño, a Springfield MKT igazgatója.

Az idei tavasszal tehát elkezdődik a Springfield legújabb korszakja: a fa alakzat egyszerre reprezentálja az útjának a kezdetét és értékeit, amelyeket az idő múlásától függetlenül továbbra is magával hordoz.