Kárász Róbert

Szitokáradat közepette ismerte el a közmédia, hogy Kárász Róbert tényleg hozzájuk igazol

Ország

Szombaton szellőztette meg először a Blikk, hogy az ATV-től távozó Kárász Róbert a közmédiánál folytatja kreatív igazgatóként. A Media1 is ráment a sztorira, a szakportál megbízható körökből értesülvén tényként közölte a hírt.

Nem úgy az MTVA, ami bocsánatkérésre és helyreigazításra kötelezte volna a Media1-et, ugyanis állításuk szerint nem igaz, hogy Kárász náluk folytatja.

Hogy a hír mégis igaz, azt szintén a Media1 szúrta ki a hirado.hu oldalán, ahol egy közszolgálatai médiumhoz meglehetősen méltatlan hangvételű közleményben gyaláznak és liberálisoznak (ami még mindig nem szitokszó) minden kormánykritikus portált:

„A valóság az, hogy 2023. január 1-jétől a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. szervezeti felépítése részben átalakul. A korábbi négy helyett két igazgató látja el a tartalmi feladatokat. Az egyik a tartalomszolgáltatási igazgató, akinek feladata a műsorok – évi kb. 3 millió perc – megrendelése és elfogadása lesz. Ezt a feladatot Tóth István Zoltán látja majd el. A másik a tartalmak fejlesztésével foglalkozik, hogy új műsorfolyamok kidolgozására kerüljön sor a közszolgálati felületeken. Egy kis létszámú kreatív stáb jön létre, amely egyes projekteknél kiegészül majd külsős szakemberekkel. Ennek a stábnak lesz a vezetője Kárász Róbert. Mindebből világosan látszik, hogy nem az MTVA alkalmaz, és az is, hogy a téridő görbítésére semmi szükség nincs, ha a balliberális világban nemcsak gyűlölködni, hanem hitelesen tájékoztatni szeretnének. És fölösleges azon erőlködni, hogy mindezt miért nem írtuk le előbb? Jó okunk volt erre. Tíz év gyűlölködése és hazudozása nem teszi könnyűvé a kommunikációt azokkal, akiket amúgy nem érdekli a valóság.

Így legalább bemutathattuk a magyar balliberális média működési elvét, a valóság görbítését. Mondhatnánk úgy is: »Így hazudtok Ti!”

Vagyis igaz a hír, Kárász Róbert a Közmédia / állami média kreatív igazgatója lesz. Az indoklás pedig, hogy ezt miért titkolták – egy évi 130 milliárd forintot égető médiumnál – tényleg mindent visz.